Jadłospis

       

PONIEDZIAŁEK: 15.10.2018

Śniadanie: Chleb pszenny z masłem, zacierki na mleku, herbata z cytryną.

Drugie śniadanie: Chrupki.

Obiad: Zupa z zielonego groszku, spaghetti (sos mięsno-warzywny), kompot owocowy.

Podwieczorek: Crispy jabłkowe.


WTOREK: 16.10.2018

Śniadanie: Chleb z masłem, wędlina, sałata, pomidor, kawa mleczna, herbata z cytryną.

Drugie śniadanie: Owoc.

Obiad: Krupnik z kaszy jęczmiennej, dewolaj z masłem, ziemniaki, surówka z pekińskiej kapusty, papryki, rzodkiewki z oliwą z oliwek, kompot owocowy.

Podwieczorek: Jogurt.


ŚRODA: 17.10.2018

Śniadanie: Chleb z masłem, ser żółty, papryka, kakao, herbata owocowa.

Drugie śniadanie: Batonik.

Obiad: Barszcz czerwony z ziemniakami, ryba po grecku, ryż, kompot owocowy.

Podwieczorek: Jogurt naturalny.


CZWARTEK: 18.10.2018

Śniadanie: Chleb z masłem, parówka z ketchupem, herbata z cytryną.

Drugie śniadanie: Budyń śmietankowy z gorzką czekoladą.

Obiad: Zupa dyniowa, pierogi z mięsem i kapustą, kompot owocowy.

Podwieczorek: Owoc.


PIĄTEK: 19.10.2018

Śniadanie: Chleb pszenny z masłem, dżem, kawa mleczna, herbata z cytryną.

Drugie śniadanie: Jogurt naturalny, suszone owoce.

Obiad: Zupa cebulowa, potrawka z kurczaka, ziemniaki, ogórek kiszony, kompot owocowy.

Podwieczorek: Soczek.


Alergeny występujące w posiłkach: pszenica, żyto, jęczmień, seler, ryby, jaja, mleko i produkty pochodne, orzechy. Podwieczorki i drugie śniadania mogą się zmieniać w zależności od ilości dzieci.