Jadłospis


PONIEDZIAŁEK: 23.04.2018

Śniadanie: Chleb pszenny i żytni z masłem, dżemem, kakao.  Herbata z cytryną.

Drugie śniadanie: Jogurt owocowy.

Obiad: Zupa pomidorowa z ryżem filet z kurczaka, ziemniaki, marchewka zasmażana. Kompot porzeczkowy.

Podwieczorek: Soczek.


WTOREK: 24.04.2018

Śniadanie: Chleb pszenny i żytni z masłem. Sałata, wędlina, pomidor. Kawa mleczna. Herbata z cytryną.

Drugie śniadanie: Chrupki kukurydziane. Owoc.

Obiad: Zupa porowa, schab w sosie, kasza jęczmienna, buraczki. Kompot porzeczkowy.

Podwieczorek: Cripsy jabłkowe.


ŚRODA: 25.04.2018

Śniadanie: Chleb pszenny  z masłem, jajkiem, rzodkiewką, szczypiorek.  Herbata z cytryną,

Drugie śniadanie: Budyń z gorzką czekolada.

Obiad: Zupa jarzynowa, pyzy z mięsem, kompot owocowy.

Podwieczorek: Soczek, herbatniki.


CZWARTEK: 26.04.2018

Śniadanie: Chleb pszenny  i razowy z masłem, parówki z ketchupem,  herbata z cytryną.

Drugie śniadanie:  Drożdżówka , herbata owocowa.

Obiad: Żurek z kiełbasą i ziemniakami, kluski świderki z białym serem,  kompot owocowy.

Podwieczorek: Crispy jabłkowe.


PIĄTEK: 27.04.2018

Śniadanie: Chleb pszenny i wieloziarnisty z masłem, sałata, wędlina, papryką,  kawa.  Herbata z cytryną.

Drugie śniadanie: Kisiel owocowy, krążki kukurydziane.

Obiad: Zupa grochowa, pulpet rybny w sosie koperkowym, surówka z pekińskiej kapusty,  kompot owocowy.

Podwieczorek: Wafelki ryżowe.

Alergeny występujące w posiłkach: pszenica, żyto, jęczmień, seler, ryby, jaja, mleko i produkty pochodne, orzechy. Podwieczorki i drugie śniadania mogą się zmieniać w zależności od ilości dzieci.