Jadłospis


PONIEDZIAŁEK: 15.01.2018

Śniadanie: Chleb pszenny  z masłem, serem żółtym, sałatą, rzodkiewką, kawa mleczna, herbata z cytryną.

Drugie śniadanie: Jogurt owocowy, chrupki kukurydziane.

Obiad: Zupa kalafiorowa, spaghetti w sosie mięsno-warzywnym z makaronem, kompot owocowy.

Podwieczorek: Owoc.


WTOREK: 16.01.2018

Śniadanie: Chleb pszenny i razowy z masłem, sałata, wędlina, pomidor, kawa mleczna, herbata z cytryną.

Drugie śniadanie: Drożdżówka, herbata owocowa.

Obiad: Krupnik z kaszy jęczmiennej, devolaj z indyka z masłem, ziemniaki z marchewką zasmażaną, kompot owocowy.

Podwieczorek: Serek Danio.


ŚRODA: 17.01.2018

Śniadanie: Chleb pszenny i wieloziarnisty z masłem. Żurek z kiełbaską. Herbata z cytryną.

Drugie śniadanie: Ciasteczka zbożowe.  

Obiad: Zupa jarzynowa, naleśniki z białym serem, kompot owocowy.

Podwieczorek: Owoc.


CZWARTEK: 18.01.2018

Śniadanie: Chleb pszenny i żytni  z masłem. Płatki kukurydziane z mlekiem. Herbata z cytryną.

Drugie śniadanie: Wafelki ryżowe.

Obiad: Zupa z zielonego groszku, schab w sosie z kaszą bulgur i bukiet warzyw, kompot owocowy.

Podwieczorek: Owoc.


PIĄTEK: 19.01.2018

Śniadanie: Chleb pszenny i żytni  z masłem. Płatki kukurydziane z mlekiem. Herbata z cytryną.

Drugie śniadanie: Wafelki ryżowe.

Obiad: Zupa z zielonego groszku, schab w sosie z kaszą bulgur i bukiet warzyw, kompot owocowy.

Podwieczorek: Owoc.


Alergeny występujące w posiłkach: pszenica, żyto, jęczmień, seler, ryby, jaja, mleko i produkty pochodne, orzechy. Podwieczorki i drugie śniadania mogą się zmieniać w zależności od ilości dzieci.